9 Mayıs 2017 Salı

şampiyonlar liginden amatör lige düşmek

Evetttttt, başlıktan da  anlaşılacağı üzere konumuz eski sevgilimizin yeni sevgilisi, sözlüsü, nişanlısı ya da  karısı :))))))


son günlerde duyduğumuz ve bazılarımızın da  yakından takip ettiği murat boz aslı enver ayrılığından sonra benim de aslında eski yaşadıklarım aklıma geldi diyebilirim...

Şans mı desem yoksa başka bir şey mi bilmiyorum ama hiçbir eski sevgilim benden sonra benden daha iyisini ve güzelini bulamadı. Vallahi beddua etmiyorum ahım tutmuş olabilir ama gördüğüm tipler de tövbe estağfurullah biraz şey yaniiii :)))


hani o kadar bakıyorum da dua bile ediyorum hatta umarım benden daha iyisini daha güzelini bulurlar diye de tipler brüksel lahanası beeee.....

hayır bulamadıkları gibi geri falan da dönmeye çalışıyorlar işler iyice çorba oluyor bu sefer de.. Evlenin de düğününüze gelelim :)

siz olsanız döner misiniz ya ?

olmamış yapamamışsınız tüm yollar denenmiş tekrar geri dönüp üzülmek için salak olmak lazım bence. Öyle salaklıkları çok yaptım  o tahammülleri çok verdim karşı tarafa da oradan biliyorum. Değmez siz yolunuza yürüyün derim.  O tahammüller o güzel atlara binip çekip gittiler zaten artık kimseye toleransım kalmadı benim en küçük şeyde soğumaya başlıyorum.


gelelim sevgiliden ayrıldıktan sonra dağıtanlara....

allah akıl mantık dağıtırken şemsiye mi açtınız acaba diye çok düşünüyordum bir zamanlar ama siz kendinize neyi layık görüyorsanız o' ymuşsunuz. Yıllar geçince bunu daha net anladım. Ayrıldıktan sonra tüm kalitenizi belli ediyorsunuz ya da olmayan kalitenizi...

En azından uefa'ya düş be kardeşim .. Ne bileyim benimleyken fonda şampiyonlar ligi müziği  çalıyordu şimdi yanındaki kıza bakınca ankara havası görüyorum ...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder