15 Mayıs 2017 Pazartesi

ilk adımı sen at !

her yerde bangır bangır mesaj içeren şarkılar duyuyorum, youtube kanallarında bir sürü video paylaşılmış bu mesaj ya da mottoyla işte adına her ne diyorsanız...


Olay şu ; ilk adımı sen at !! diyorlar. Şimdi hiç ilk adımı atan biri olmadığıma göre biraz da benden dinleyin bu tarafını.

 Neden hiçbir zaman ilk adımı atan ben olmadım ?

Şanslıydım diyelim. Her zaman peşinden koşulan aranıp sorulan mesajla bayılan taraf ben oldum. Şimdi diyeceksiniz ki hiç mi peşinden koşmadın ? Koşmadım :) Baktım benimle vakit geçirmekten hoşlanmıyor ama ben hoşlanıyorum ben seviyorum ama o beni sevmiyor içinden çıkılmaz bir durum oluyor. Şöyle yaptım başta acıtan bir süreç oluyor ama konuşmayı kesiyorum hatta siliyorum belki engelliyorum bile bir ay bile geçmeden naber ne yapıyorsun özledim buluşalım mı seni görmem lazım konuşalım mı şeklinde mesaj silsilesi geliyor. Alın işte size  karşınızda peşinizden koşmaya ve hatta depar atmaya hazır bir adam...
Hiç şaşmaz bu taktik benim hayatımda hep çalıştı :)

Ama siz yine de gurur yapmayın seviyorsanız aşıksanız gurur en büyük eşeklik bence. Bunu da bana eski bir sevgilim söylemişti :) Kendisi şimdi musmutlu evleniyooooor :)


Onca anlattığım şeylerden sonra peki sen neden yalnızsın diyeceksiniz ? Yoksa gurur mu yaptın diye soracaksınız belki...

Gurur da yapmadım bugüne kadar seviyorsam söyledim hep sevmiyorsam da aynı şekilde zaten yalandan nefret ederim hiçbir şeyi de saklamam. Kibir ya da ego konusuna gelince aşıksam yapmam ki yapmamıştım da ama tabi karşı tarafın değer vermekten haberi olmadığı için ne yapsam da olmayacaktı olmadı da zaten..

Ben hayatımda birinin olmamasını çok zor biri olmama bağlıyorum. Herkes benimle yapamaz, taşıyamaz beni diye düşünüyorum ki yaşadıklarım da bana hep bunu gösterdi. Önce tavırlarım sonra giyim tarzım en son da arkadaşlarımla olan ilişkim battı karşı tarafa tümüyle ben onun hayatında kocaman bir hata gibi durmaya başladım sonra da silinip gittim onun hayatından.
İlk başta her şey çok güzel masal gibi hatta şu konuşma geçiyor:
- ben senin kıyafetine niye karışayım ki öküz müyüm ben o kadar ?
-istediğini giyebilirsin yanında ben varım..
-kırmızı ruj tabi sürebilirsin..
Sonra bunların tam tersi olmaya başlıyor... O kadar da öküz çıkıyorlar ki..
Sonra diyorlar ki ilk adımı sen at, sağ ol canım almayayım kalsın hepsi birbirinin aynısı zaten...



Son olarak küçük  bir not;

Sadece dondurma şarkılarında güzelsiniz, mesajlı şarkılar :)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder