18 Nisan 2017 Salı

seni sevmiyorum artık

Birine bunu içten bir şekilde söyleyebildiniz mi ? Ben biraz geç kaldım söylemekte emin olmak istedim kendimden. 8 yıl sonra seni sevmiyorum artık dedim. İçim o kadar rahat ki. Geriye dönmeyi o kadar düşünmüyorum ki hiç böyle içim hafiflememişti. Ben bir şeyler değişsin diye çok uğraştım onur,gurur, kibir, ego her şeyi bir kenara bıraktım tertemiz sevdim. Bunu yapmak benim gibi yüksek egolu biri için çok zordu, bir saniye bile şikayet etmedim. Ama artık geldiğim yerden bir adım ötesi uçurum. Kendime saygımı ve güvenimi de yitiririm bir adım daha ileri gidersem.

Değer gördüğüm yerde olacağım bundan sonra. Bana bir dakikasını bile ayırmayan insana ömrümü vermişim. Düşündükçe hatalarım yüzüme çarpıyor. Hani parmağınıza diken batar ya çıkarmazsanız acısı geçmez. İşte ben o dikenle 8 yıl yaşadım. Her seferinde biz olamayacağımızı bildiğim halde ben buraya kadar geldim bekledim onu.

Bir şeyler bitecekse geri dönüşü olmadan bitmeli. Ben onu sevebileceğim kadar hatta daha fazla sevdim. Hiç keşkem yok içim çok rahat. Buna rağmen her zaman hatalı olan taraf ben oldum çünkü onun her zaman kendi doğruları vardı kendi dünyası vardı. Ama dünya kimsenin etrafında dönmüyor her şey onun istediği gibi olmak zorundaymış. Valla keşke benim de öyle olsa, düşünceleri 18 yaşında  bir erkeğin ütopik dünyasından bile ütopik geliyor bana. Dediğim dedik olmanın ötesine geçmiş. Bundan sonrası için merak ettiğim şey onu kim çekebilecek, katlanacak gerçekten büyük bir merak konusu. Ben bu sefer gerçekten ciddiyim geri dönmeye hiç niyetim yok. Benim zaten 8 seneden beri arkama bakmaktan sırtımı dönmekten boynum yeterince ağrıdı. Bundan sonra o peşimden koşsun da demiyorum. Ben ona değişmen lazım bu şekilde olmaz dedim o da ben değişmem dedi şimdi bu cevabın üzerine benim yapabileceğim bir şey yok. Ben düzelmem diyorsa bu saatten sonra ben düzeltemem. Zaten kimse kimseyi düzeltmemeli ben insanların birbirlerini değiştirmeye çalışmasından nefret ediyorum. Benim buradaki değişimden kastettiğim şey aslında değişim değil. Karşındakinin kendisi olmasına fırsat vermekten bahsediyorum. Bana benzetmeye çalışırsam aynaya bakmaktan ne farkı kalacak ki aşk kendinde olmayanı aramak bence insan kendinin aynına aşık olmamalı. Farklılıklarım beni ben yapan şey bunlardan vazgeçersem bende neye aşık olacaksın ya da aşık kalacaksın ki ?
Sana  benzesem hayat bir zamandan sonra monoton olacak benden yine vazgeçeceksin. Bırak aksın zaman karşındakini keşfet kendini keşfet her gün yeni bir şey öğrenirsin eminim öğretirsin de...
Bence ilişki bu.

Biz niye bittik?
Her zaman onun kuralları vardı sınırları o çizerdi dışına çıkarsan onun hayatından da çıkmış olurdun. Biz sevgili olamadık bu 8 senede onun kuralları ve hayatı benimle uyuşamadı ben ona layık değilmişim hak etmiyormuşum bir de bu var tabi. O benim hayatımın merkezindeyken ben onun yörüngesine bile girememişim bu geçen yıllarda bana da yazıklar olsun değil mi ?
İşte siz bana salak diyorsunuz bunları okuduğunuz zaman ben de aşık diyordum. Artık ben de salak diyorum merak etmeyin...
Yaşadığım hiçbir şey için üzülmüyorum yine de. Tecrübedir der geçerim. Ama okuyor mudur açıp bilmiyorum da şundan adım gibi eminim -bu dünyada imkansız da öbür dünyayı bilemem- seni kimse benim seni sevdiğim gibi sevemez bunu biliyorum. Bunu sana yıllar gösterecek buna eminim. Seni sevdiler sanacaksın ama hepsi bitecek gözün beni arayacak etrafında belki küçük bir ihtimal kalbin de ama beni hiçbir yerde bulamayacaksın. Ben bu şansı defalarca verdim sana. Tam da toparlamıştım dediğim her zaman karşıma çıkıp beni yine darmadağın ettin hiç şikayet etmedim. Ben artık sevmeyi bıraktım seni. Bazen kendimi frida kahlonun mektubunu okurken buluyorum ne kadar benziyoruz onunla sana olan sevgimi de senden vazgeçişimi de en iyi o anlatmış.

Neyse bütün bu olanlardan sonra yine kötü bir şey demeyeceğim sana. Sen zaten benim ahımı aldın bir kere bu dünyada da öbür dünyada da beni hep tanıyacaksın bir yerden, unutamayacaksın.

Kendime Not: Hatalarında boy ver desem boğulacak insanlar için okyanus geçmişim bana da yazıklar olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder