9 Mart 2017 Perşembe

Bir erkeğin vizyonsuz olduğunu nereden anlarsınız ?

Bir erkeğin ne kadar vizyonsuz olduğunu pek tabi yanındaki kadından anlarsınız ya da ben ona bakıyorum diyelim. Ne kadar ben şöyleyim ben böyleyim dese de asla inanmadığımı tüm samimiyetimle söyleyebilirim. Küçük bir sosyal  medya taraması onun tüm yalanlarını ortaya çıkarmaya yardım edecektir zaten. Taş devrinde yaşamıyoruz sonuçta :) Ama tabi çakal diye tabir ettiğimiz bir kesim var sosyal medya kullanmıyor işte o zaman arkadaş çevresi,arkadaşının arkadaşı, ortak arkadaşlar gibi kavramlar çıkıyor karşımıza bu benim de en çok kullandığım yöntemlerden biri. Öyle çok komplike gelmesin hemen size demek istediğim şu ki -eğer asosyal biri değilseniz- hepimizin çevresinde arkadaş ağı çok güçlü olan, herkesi tanıyan her yerde tanıdığı olan bir arkadaşınız hatta birkaç arkadaşınız mutlaka vardır. Onlara kanka bu kim nedir ne değildir diye sorarsanız hemen gbtsini hatta adli sicil kaydı ve anne kızlık soy adını  bile alabilirsiniz şimdiler de stalkerlık böyle işliyor valla :)

Şimdi gelelim en civcivli kısma, hatundan elde ettiğimiz çıkarımlara.....

Zaten huyumuzdur biz kadınlar kalitemizi her hareketimizden belli etiğimiz için bunu anlamak ve çıkarım yapmak çok zor bir şey değil :)

Hemen bir örnek vereyim başımdan geçen  daha kolay anlaşılsın. Benimle konuşmaya çalışan biri vardı baktım böyle tatlı tatlı konuşuyor yürüyor daha önceden sevgilisi olduğunu biliyordum herhalde ayrılmış dedim hemen bir sosyal medya taraması yaptım fotoğraf yok isim yok temiz ama benim içim rahat değil tabi bu arada hala konuşmaya devam ediyoruz okulda da görüyorum ama hala bir şey anlayamadım ilk fırsatta hemen herkesi tanıyan bir arkadaşıma gittim sordum nedir diye yukarıda da yazdığım gibi küçük bir nüfus kayıt örneği aldım neredeyse :) Bir kaç kişiye daha sorunca yapbozun parçaları birleşti. Arkadaş çevresinden zaten ne kadar vizyonsuz olduğunu anlamıştım üstüne sevgilisi olduğunu  kendisi itiraf etti. Sevgilisi olup da başka bir kadınla konuşmayı -bu bence aldatmaya girer- nasıl göze alır yapar bilmiyorum ki bence bu vizyonsuzluğun en üst noktası. Şöyle söyleyeyim erkeğin ya da kadının vizyon sahibi olup olmamasını sakın ola ki dış görünüşüyle anlamaya çalışmayın giydiği kıyafetler, marka takılması, saçı makyajı  ya da ayakkabısı falan bunlar size bütünü vermez parçayı verir. Davranışlara bakın size ya da arkadaşlarına nasıl davrandığına.... Belki arabanın anahtarını masaya koymasından cüzdanını ya da sigara paketini bunlar hep detay gözlemleyin bir virgül koymasının bile anlamlarını arayın gerekiyorsa...  

Sonuç olarak kendimden kat be kat çirkin kızları sosyal medyada tarattırdığın için teşekkür ederim. Güzel bir deneyim oldu benim için. Ne kadar çok vizyon sahibi olduğunu görmüş oldum.


Kendime Not: Suratına vizyonsuz köpek diye bağırsam da  geçmeyecek ! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder