12 Mart 2017 Pazar

Eyvah, eski sevgilim evleniyor !

Merhabalar az da olsa kenarlarda benim gibi kalmış bekar insanlar :)


Malum herkes bu aralar ışık hızından bile daha hızlı bir şekilde söz, nişan, kına ve düğün olaylarına giriyor. Hiçbir günüm de facebook da bir olaya denk gelmeden geçmiyor ve şaşırtıcı bir şekilde hala ilişki durumu paylaşılıp altına yorum yazılıyor. Ya bu nedir Allah aşkına kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz.
Ve bu şekildeki eventler gerçekten organizasyoncular için kazanç kapısı niteliğinde save the date'ten tutun da baby shower'lara bekarlığa veda partisinden tutun da diş buğdayı partisine kadar her şey için en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş organizasyonlar yapılıyor. Valla biz bekarlar olarak hisse senedi gibi arttığımızı düşünüyorum ne de olsa az kaldık :)

Şaka bir yana güzel görüntüler iyi fotoğraflar da görüyorum arada çok abartılmadığı sürece güzel hatıralar biriktirmek dünyanın en anlamlı olayı bence.

Şimdi gelelim benim olayıma başlıkta da yazdığım gibi eski sevgilim evleniyormuş nerede gördün diyeceksiniz facebookta :)

Zaten benden sonra herkes uzun ve düzenli bir ilişki yapıyor acemi birliği miyim lan ben ??!!
Sosyal medya da olmasa nasıl yaşayacağız bilmiyorum artık.
Neyse sanırım iki buçuk aylık bir ilişkydi bu da bana geleneksel katlanma süresi galiba :)
Bir zamandan sonra sürekli gelecek ve evliliğe dönen konuşmalar yaşanmaya planlar yapılmaya başlandı. Aramızda çok yaş farkı vardı onun evlenmemek için hiçbir engeli yoktu kendi işinin patronuydu ve benim bitirmem gereken bir üniversitem vardı. Mezun olduktan sonra onunla çalışmamın iyi olacağını söyledi böylelikle gün içinde hiç ayrılmayacaktık ve özlemeyecektik hayatlarımız sadece geceleri aynı yatakta görüşebilen sabahları birbirinin yüzünü göremeden işe yetişmek zorunda kalan çiftlerden olmayacaktık. Tamam çok güzel de ben bunu istiyor muyum aynı işte çalışmayı ?
Mantığım almadı tamam seviyoruz çok iyi anlaşıyoruz eğleniyoruz kafalarımız uyuşuyor arkadaşları beni seviyor her şey güzel ama gelecek planlarımız ofsayt. O zamanlar çalışıyordum sabah 8 akşam 5 mesai yapıyorum yoğunluk almış başını gidiyor eve gelince uyuyordum o derece. Ben de çok çalışkan enerjik hırslı ve pozitif biriyimdir iş beni yormaz ama bu düşünceler içimi kemiriyor
ve beni yoruyordu. Hafta sonları görüşüyorduk. Ben sadece 1 ay çalıştım staj için ve son gün gelip beni işten almıştı. Eve gittik uzun uzun konuştuk ve ben olmayacağını benim bunu yapamayacağımı söyledim gözümün önünde ağladı bütün gece bana sarılıp uyudu sabah kalktığımızda beni eve bıraktı ve bir daha hiç görüşmedik. İçim rahatlamıştı benim için üzülecek bir durum yoktu ortada çünkü yaşım çok küçük evlenmek için ve hala okuyorum. Geçen hafta facebookta kız istediğini gördüm güzel bir olay ya mutlu olsun saf temiz kalpli iyi bir çocuktu. Asla kıskanmayacağım ve hakkında kötü düşünmediğim birisi çünkü.

Umarım hayatı boyunca yaşlanacağı doğru kişiyi bulmuştur bir kaç sene sonra boşanma haberini duymam.

Gelelim evlenmesi halinde çılgına döneceğim bir diğer eski sevgilime yemin ediyorum o evlenirse düğününe gidip  bir tane çeyrek takarım ve müstakbel karısına  kim olduğumu söyleyip ortalığı karıştırır çıkarım ertesi gün boşanırlar.

Zaten onu benden başka biri çekebiliyorsa ve evliliğe ikna edebildiyse helal olsun o kızı görmek isterim gerçekten. Benden sonra da tüm eski sevgililerim tövbe yarabbim saçma sapan kızları buluyorlar. Yemin ediyorum zeki oldukları kadar kalite ve vizyon sahibi olsalar beni kahrederlerdi herhalde :)


Kendime Not : Ne kadar  da gel gelinim gönlüme gel senden başka yer sevemem temalı bir yaz geliyor  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder